Rariteter

søndag 20. november 2011

Jeg har blitt fjell-luft-junkie

ÅÅÅhhh jeg har såå lyst til å dra til fjells, jeg har blitt fjell-luft-junkie. Men, vi skal ikke til Etnedal igjen før etter nyttår. Nå som vi nesten er ferdig med taket inne, kan vi begynne med møblering og sånne artige Ting & Tang *S* Men, det begrenser seg jo veldig hva man får plass til i et lite anneks da. Smarte løsninger må klekkes frem.

I går var vi på Amøbler og Ikea, og fikk shoppet inn litt. Kjøpte en vedkurv av regummiert gummi. De ser litt stilige ut synes jeg, også lukter det godt av gummi når man stikker nesa helt inntil *S* Fant også naturfarget rye, og en dørmatte til kr 445 (må være Ikeas dyreste !!!). Og, 2 brunfargede saueskinn som jeg pimpet opp den gode gamle Ikea kosestolen min med. Den ble fin, varm og ikke minst behagelig. Blir gøy å få med den til fjells *S* Nå mangler egentlig bare en stor lottogevinst, en nybygd hytte til 1 mill og åpen peis...

Drømme drømme drømme... (jeg måååå huske på fornye lottokupongen til helgen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar