Rariteter

lørdag 6. juli 2019

Årets første skitur 6.april, mot alle odds

Hei!

I januar klarte jeg å falle på isen på vei hjem fra jobb, i ekte Donald Duck-stil. Jeg vrei foten i alle himmelretninger, og forstuet selve vristen. Da jeg spurte legene om jeg ville rekke skisesongen i år, tittet de bare på meg med et sånt rart smil….. Fastlegen min advarte meg om skitur, men jeg fikk lov til å gjøre et forsiktig forsøke inntil smertegrensen. Så da duret jeg oppover til fjells 6.april, med en god dose paracet og ibux i sekken.

Det var et fantastisk vær den dagen og perfekte snøforhold, og jeg ruslet avgårde på skiene ca 1 km, strålende fornøyd ! Men foten syntes dettee var en elendig ide, så resten av dagen satt jeg i solveggen og grillet og koste meg. Deretter kjørte jeg hjemme til Oslo !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar